Известие

Collapse
No announcement yet.

Бръмчене изпод таблото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Бръмчене изпод таблото

    Здравейте отново колеги !
    След като си реших проблема с главината и АБС-а,сега е наред следващият и надявам се последен проблем.
    Ситуацията е такава: Когато подам на контакт .. нещо под таблото започва да бръмчи.След като колата работи поне 3-5 мин спира.Мисля,че е нещо от климатроника,но незнам дали трябва да е така или не.Шурито ми има Делта.Тя е пак със климатроник като моя,но при него го няма това нещо.На следващото подаване на контакт пак така...работи 3-5мин спира....и така на всяко палене.Може ли някое реле нещо да се е скапало или проблема е по-сериозен.Пак инфо за Алфата...2.0,8V,1992г,AR67202 мотор.
    Ако не съм описал нещо както трябва-питайте
    Благодаря предварително !
    Alfa Romeo-156-Sportwagon-2.4JTD-150hP-2002

  • #2
    Kолега, и аз го имам това "бръмчене" само че ми бръмчи по малко около 5-10сек. Това е от моторчето което задвижва клапата за външният/вътрешният въздух в купето.Говоря за бръмчене под жабката.
    Ако звукът е от друго място вече незнам.......друг трябва да помага....За повече информация влез в "фиат" форума и намери теми за този често срещан проблем.....а може и в нашият форум.
    От прочетеното стигнах до извода да не се занимавам!!!!!
    Просто свикваш
    sigpicЕХ-alfa romeo 155 1.7t.s 8v с АГУ

    Comment


    • #3
      Точно под жабката се чува.
      Alfa Romeo-156-Sportwagon-2.4JTD-150hP-2002

      Comment


      • #4
        Това е точно самодиагностиката на климатроника, но наистина трябва да е около десетина секунди - не повече. Удълженото време на бръмченето може да се дължи на износени части и предавки (всичко е пластмаса там ако не се лъжа). Проблема е досаден, но наистина ползвай търсачката - доста неща се изписаха за него.
        155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
        Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

        Comment


        • #5
          бръмчене от таблото може да идва от 2 места според мен - едното е моторчето на датчика за вътрешната температура за климатроника - вдясно под волана е. Другото според мен при подаване на контакт е мотора на клапата за външен/вътрешен въздух, която е най-вдясно под жабката на вертикалната стена на климатичната система от клапи и въздуховоди.


          Даването на газ, води до пристрастяване!
          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
          Volvo V50 2.0D by RuBig

          Comment


          • #6
            [QUOTE=Furious 155;687302]бръмчене от таблото може да идва от 2 места според мен - едното е моторчето на датчика за вътрешната температура за климатроника - вдясно под волана е. Другото според мен при подаване на контакт е мотора на клапата за външен/вътрешен въздух, която е най-вдясно под жабката на вертикалната стена на климатичната система от клапи и въздуховоди.

            Точно от отсека на жабката се чува.Какво се прави в случая...много е дразнещо
            Alfa Romeo-156-Sportwagon-2.4JTD-150hP-2002

            Comment


            • #7
              Свиква се!!!!..... или те чака много "ГЪРЧ" при смяна!!!
              sigpicЕХ-alfa romeo 155 1.7t.s 8v с АГУ

              Comment


              • #8
                А да те питам, бръмченето спира ли , когато изключеш бутона на вътрешната клапа?

                Ако моторчето е с прецакани зъбчета /което е много вероятно (всички го имаме този проблем)/, като му се даде да "затвори" клапата, и той почва да върти, ама ако е с прецакани зъбчета, върти много време. За това опитай се да изключеш този бутон, спри климатроника, изключи от контакт, после пробвай пак, и виж това бръмчене дали ще потрае повече от 10-15 сек.

                Поздрави.

                AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
                AR 155 2.0 16v SUPER
                Toyota Corolla 2014 S Premium
                Moskvich 2140

                Comment


                • #9
                  даже и климатроника да е спрян пак си бръмчи.
                  Alfa Romeo-156-Sportwagon-2.4JTD-150hP-2002

                  Comment


                  • #10
                    http://lancia-bg.com/forum/viewtopic_3315_0.html

                    Полезно четиво.
                    Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                    ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                    Comment


                    • #11
                      това брънчене се получава ако е откачена клапата или моторчето превърта , защото изключвателите на моторчето са по ток
                      Volvo S80 2.0 T5 180hp
                      Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                      Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                        това брънчене се получава ако е откачена клапата или моторчето превърта , защото изключвателите на моторчето са по ток
                        То е по ток но и по време!!!След 40-50 секунди пак спира...
                        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                          То е по ток но и по време!!!След 40-50 секунди пак спира...
                          нормално , електрониката преценя че има проблем и го гаси само
                          до следваща задача за този мотор и пак така по 30 секунди ако цъкнеш бутона за тази клапа
                          Volvo S80 2.0 T5 180hp
                          Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                          Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                          Comment


                          • #14
                            Проблема е в това, че оста на моторчето за отваряне на клапата за външен въздух намиращо се под жабката е скъсана. Проблема се отстранява доста трудно защото хамакогията е голяма. Трябва да се свалят куп неща от табло за да се осигури достъп. В сервиз струва около 150 лв с ремонта на моторчето, като водещото коле и оста вече се прави от автоматна стомана. Иначе мнението за това, че моторчето се ограничава от протичащия ток е верно. Просто незнам как конструкторите на този тип климатроници са избрали точно този тип ограничени при условие, че оста на самото моторче е от полиамид.
                            Alfa Romeo 166 2.0 TS 2001

                            Comment


                            • #15
                              Click image for larger version

Name:	Motorche_klapa_klim_AR167.jpg
Views:	1
Size:	51.4 Килобайта
ID:	2281124

                              Click image for larger version

Name:	Motorche_klapa_klim_AR167_001.jpg
Views:	1
Size:	46.1 Килобайта
ID:	2281125
                              Ето това е проблема.
                              Alfa Romeo 166 2.0 TS 2001

                              Comment

                              Working...
                              X